Belöning

Nu har jag lovat mig själv att om jag gör bra i från mig under dessa 100 grymma dagar och att man ser resultat, så ska jag belöna mig själv med en ny tatuering :D
Min sambo kommer ju döda mig, men då ska det bokas tid i slutet av augusti igen!!
Så nu är det bara att köra gärnet på gymmet 81 dagar till :)

Speciellt eftersom Zumban tar slut nästa vecka.. men dock så blir det ju många zumba-pass den här veckan..
Först tisdag med nybörjarna, sen torsdag med fortsättningsgruppen sen blir det zumbamaraton på söndag men båda grupperna!! 3 timmar Zumba :D oh yes!! Ska bli så sjukt kul!!
Nu ska jag bara försöka bestämma mig för om jag ska köra en termin till eller inte..
åååh så svårt!!

Har iaf kört mage/rygg på gymmet idag, sjukt vilken bra "muskelkontakt(som det så fjantigt kallas)" jag fick i situpsen och magcykeln idag.. så jag hoppas på grrrrrym träningsvärk imorgon!!

hade faktiskt tänkt lyckas med att fara ut och springa ikväll också om jag hittar energin till det!! Jag måste verkligen komma igång om mina benhinnor någonsing ska vänja sig!!
Jag ska ju fasen springa blodomloppet och bara 1,5 månad..... känns ju rätt bra om man tränat lite löpning då iaf!!
Jag ska göra mitt bästa!!
Jag kan dock bara hoppas att jag får ny astmamedicin utskriven när jag varit på astmaundersökningen om två veckor!! Då kommer det blir så mycket enklare!! Jag får vara lite pain in the ass bara ;)

Nej nu ska jag städa så jag kan slappa och träna mer sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0