Fan vad härligt!!

åååååh vilken skön känsla!!

Jag har ju som bekant haft väldiga problem med mina stackars benhinnor lääääänge..
och inte kunnat springa på grund av det!!
har ju tänkt att jag skulle springa kortare stunder och sedan öka på! Men jag har knappt kunnat springa 5 minuter så har jag haft ont!!

Så har jag läst lite om "framfotalöpning" och det verkade vara något som funkar för dom som har problem med benhinnor..
så jag testade idag under uppvärmningen före gymningen.. och helt plötsligt kunde jag springa 13min i sträck utan att benhinnorna känns det minsta :D
helt sjukt grymt!
Däremot är jag - precis som det stod - jävligt trött i vaderna eftersom dom belastas mer, men det är ju bara att träna upp!!
Imorgon är det konditionsdag på gymmet, så då jävlar ska vi se hur länge jag orkar springa, för jag tror att jag hade fixat mer än 13min, men det var bara för att jag hade knappat in 15min på löpbandet (gick 2min först) och det bara skulle vara uppvärmning och inte ren konditionsträning!!

Men det kändes jävligt gött!!
Nu kanske jag kan börja springa så mycket som jag vill :D att det var så lätt som att springa på tå :)

Nu ska jag strax börja med maten så man hinner svälja den ordentligt innan Zumban!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0