intervaller

*sjunger "Jag vakna med huvudvärk och sten i mitt bröst"
 Eller så vaknade jag med huvudvärk och sten i mina vader :P

det kändes verkligen i mina vader att jag gjort något annorlunda igår!!
Mina vader var som klumpar :P

och jag trodde inte att jag skulle kunna jobba pga huvudvärken, men så fort jag ätit frukost kändes det lite bättre, så jag gick till jobbet med inställningen att jag åtminstone kunde jobba fram till lunch..
men det gick bra, kämpade mig igenom hela dagen iaf!
Dock har jag haft lite ont i ena örat också :(
Hade även tänkt skippa träningen efter jobbet idag, men jag bestämde mig för att bita ihop gå dit och köra mitt bästa ändå..
Så trots lite lätt huvudvärk, ett ömmande öra, stumma vader och lätt ömmande benhinnor ställde jag mig på löpbandet för konditionsträning!
Värmde upp med 20min promenad och körde sen följande intervaller (för typ första gången i hela mitt liv har jag sprungit riktiga intervaller)
1min löpning 30sek promenad
2min löpning 1min promenad
3min löpning 1min30sek promenad
4min löpning 2min promenad
5min löpning 2,5min promenad
sen typ 2,5min till långsam promenad som nedvarvning!!
Det ser ju inte så mycket ut men det tog 45min och brände ändå hela 310kcal :D
jag varvade även framfotalöpning och vanlig löpning för att inte överanstränga vaderna direkt:P
Och det gick riktigt bra!! förvånansvärt bra!! längtar redan till nästa gång jag ska springa :)

nej nu ska jag sluta ordbajsa :P

lovar att lägga upp en bild sen på mina nya glasögon :D
Har fått många komplimanger för dom idag, dom är lite annorlunda :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Ja, du får gärna ge makeup-tips också! ^^

2012-04-11 @ 20:41:40
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Ja, jag har egentligen också bestämt mig. Det är som sagt bara att ta steget! Och jag vill då ha en svart 4S :)

2012-04-14 @ 09:21:23
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0