Träningsdag :) (som alla dar!?)

Igår när jag och Malin skiljdes åt efter gymmet så sa vi att vi skulle träna halv elva idag..
och då klämmer jag ur mig att om det är schysst väder kan vi väl gå en promenad på dagen och gymma på kvällen.. fine tyckte Malin!
Så när jag klev upp för en timme sedan (drygt) alltså klockan åtta, så var det mulet och 5 minus ute, och jag tänkte "Yes, då får jag gymma på morgonen" Benpasset står på schemat och det brukar vara kul att träna ben!
Men nu skiner solen som fan och jo, då blir det ju en promenad iaf..
Visst skulle vi kunna gå och köra ben istället, men jag vill ju ändå passa på att vara ute när det är sånt här fantastiskt väder!
men jag vill ju som sagt egentligen hellre köra benen till botten :P

jaja, det får bli promenad och sen ben ikväll!! Det kommer säkert bli bra, jag behöver ju konditionsträningen också!!

ha en bra dag allihopa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0