vad?

Ooooooooh, mina vader!!
Jag skulle inte sprungit idag då det egentligen är kondition imorgon..
Mina vader/hälsenor är helt stumma :P
Får se hur det går imorgon!!
Det blir iaf på med tigerbalsam till tusen ikväll och under dagen imorgon :P
För imorgon blir det intervaller på bandet!!
Får nog varva mellan "vanlig" löpning och framfotalöpning!

Men idag har jag alltså lyckats åstadkomma ca 2km löpning, biceps/triceps/bröst/axelpass och 1,5h zumba :)
klappar mig själv på axeln!!

Och nu har mer än en femtedel av dom 100 dagarna gått.. hjälp!!
på dag 25 ska jag fota igen tänkte jag!! men ni får inte se ;) och jag ska inte jämföra förrän på slutet heller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0