100 GRYMMA dagar - slut

Jaha, så var dom 100 grymma dagarna slut för den här gången!!
Egentligen igår men jag hade inte tid att mäta och väga och fota då.. så det blev idag ;)
Jag kan börja lägga upp bilderna, och nu kommer jag lägga upp bilder som jag inte visat förut!
I sport-bh och trosor! Annars är det svårt att jämföra skillnaden!
Vet inte om jag tycker att det är så jättestor skillnad!?
lite är det väl om man ser till måtten iaf, men det hade kunnat få vara mer :P
Men jag får skylla mig själv som "dog-av" efter prag resan!!
Men nu är det bara att hoppa på AGD iställer för HGD! Alla grymma dagar!
Jag har iaf gått ner ett halvt kilo, och måtten ser ut som följer:
 
 
Så iofs när jag ser det såhär svart på vitt så måste jag väl säga att det är ganska bra!?
Så hur gick dom andra målen jag hade då!?
 
Såhär skrev jag innan :
"Mina mål för 100 GRYMMA dagar är:

Om 100 dagar är jag snygg i mina tighta jeans och jag bär stolt min nya bikini. Jag kan även göra 10 RIKTIGA armhävningar och minst 1 Pull up. Jag springer 5km utan att stanna och jag har en sund inställning till min kropp och träning samt mat. Min kropp är tightare och starkare än förr!"

 

Utvärdering:
Snygg i tighta jeans, jodå, det är jag nog :P mindre "muffin-top"!

Om jag stolt bär min nya bikini!? För det första har jag ingen ny bikini, och nja, så stolt är jag väl inte, men jag har det ändå eftersom jag älskar att bada ;)

Och ja jag KAN göra 10 riktiga armhävningar på tå, och jag kan göra 1 pull up!!

Jag kan springa 5km utan att stanna om jag har tagit astmamedicin, men tyvärr är detta något jag varit dålig på att göra, springa alltså ;/ skärpning på det!

Sund inställning, nja.. det slinker väl fortfarande ner för mycket godsaker ;/ men samtidigt så ha rjag ju sagt att jag inte ska ge mig själv några förbud, utan att jag ska klara det ändå!
Och det har jag väl ändå gjort?!

Framför allt har jag lärt mig väldigt mycket om både träning och kost och jag har lite olika taktiker jag tänkt prova.
också vill jag tacka alla underbaringar i 100 Grymma dagar gruppen på facebook för hjälp och peppning och motivation osv! Jag kommer definitiv hänga kvar där!!

Igår köpte jag en bok som heter Anatomi för styrke- och fitnessträning, så vi får se om jag kan lära mig något nyttigt där!


MEN!! Nu börjar som sagt resten av mitt liv ;)
Nu ska jag komma igång igen och sätta nya mål osv.
Så det som är efterbilder du omvandlas till före bilder :) men självklart ska jag ha dom här före bilderna som början bilder typ :P
Nu ska jag bara plita ner nya mål också, så ska jag dela med mig av dom till er också!
 
PUSS på er!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Härligt jobbat!! :) På måtten är det ju jättestor skillnad och man ser även att du har mycket bättre hållning på efter-bilderna :) Keep up the good work!

2012-07-01 @ 14:25:24
URL: http://i-am-elina.blogspot.com
Postat av: Emma L

Jag är sugen på att köra fitnessfighten! Träning i 30 dagar och då får man även kostförslag. Googla på det ;) Du har varit duktig och det syns visst att du tränat bort lite ... bulldeg :)

2012-07-01 @ 22:07:10
Postat av: Linnea

Bra jobbat! Jag tycker det är stor skillnad!! :)

2012-07-02 @ 12:48:42
Postat av: Anonym

Du kan vara stolt! Tycker det är stor skillnad. :D

2012-07-08 @ 22:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0