Oooh hjälp mig!

Nu ska jag göra något som egentligen helt strider mot vad jag vill och törs och borde :P
Jag ska lägga ut "Före" bilder på hur jag ser ut nu.
Men det blir inga underklädesbilder om ni hade hoppats på det, dom behåller jag för mig själv sålänge :P
Nej jag har valt tighta träningskläder istället.. så visst dom kanske håller in lite, men ni kommer se vad jag menar ändå, förhoppningsvis ännu mer efteråt när jag lägger upp nya bilder efter 100 dagar!!

*tar ett djupt andetag* Här kommer dom.....

usch hjälp :P

Och här kommer bilder på vad jag vill göra med min kropp!!
Och det här är nästan ännu värre då jag nu verkligen MÅSTE försöka få ändring på det hela :P



Jag har även vägt och mätt mig för att kunna se bra om jag får några resultat!!
Här är framförallt måtten viktiga, om jag går ner i vikt är ingen fokus bara bonus om det råkar bli så!!
Mitt fokus ligger på att tighta till kroppen!
Några av måtten som är väsentliga kommer här:

Höger överarm: blygsamma 26,5cm slapp, 27,5cm spänd
Vänster överarm: blygsamm 26,5cm slapp, 28,5cm spänd
Höger lår: 58cm
Vänster lår 58cm
Midja: 76cm avslappnad 70cm spänd
Höfter: 85,5cm
Stuss: 96,5cm
Axlar: 100,5cm

i övrigt har jag även mätt: Byst, under byst, Buk, Vader och precis över knät!
Jag tycker inte att ni behöver veta mitt mått över eller under bysten ;) och buk vader och precis över knät är också bara sånt som är kul för mig själv att veta!!

Jag ska dissa vågen och älska måttbandet och bilder istället, bästa sättet att jämföra!!

Mitt mål har jag skrivit som följer:
Om 100 dagar är jag snygg i mina tighta jeans
och jag bär stolt min nya bikini.
Jag kan även göra 10 RIKTIGA armhävningar och
minst 1 Pull up.
Jag springer 5km utan att stanna och jag har en sund
inställning till min kropp och träning samt mat.
Min kropp är tightare och starkare än förr!

Nu ska jag borsta tänderna och börja gå mot gymmet igen :)

Wish me luck!!
Nu finns det ingen återvändo då jag lagt ut sån utlämnande information :/ hjääälp vad mycket mod det tog att göra detta för jag hade först inte tänkt göra det officiellt, men nu är det bestämt ;)


Kommentarer
Postat av: a Lady & a Tramp

wow, du är galen! =)

heja heja och stort lycka till!!

/Johanna

2012-03-18 @ 17:52:23
URL: http://www.johannawestberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0