Pepp!!

Det här inlägget skrev jag för lite drygt två månader sedan..
För ungefär 1,5 månad sedan köpte jag gymkortet..
Och konstigt nog så har jag lärt mig att älska gymmet på såhär kort tid!!
Det känns så jävla bra!!
Mycket tack vare Malin såklart, som lär mig nya grejer och som såklart är en hjälp i motivationen att faktiskt gå dit!!
Men nu har jag faktiskt kommit till det stadiet att jag skulle kunna gå dit själv och köra också!
Men det är såklart mycket trevligare att vara två!!

Känner mig så galet peppad att lära mig ännu mer och förhoppningsvis börja se lite resultat snart också!
Jag tycker mig ändå se lite på mina armar redan, det har aldrig någonsin funnits en tillstymmelse till muskel på mina armar, men jodå det har börjat röra sig där under :P haha

Trodde aldrig jag skulle tycka det var roligt att bara dra och slita och lyfta i vikter.. men jo!!
Kul kul kul!!

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0