Borta bra men hemma bäst!

Jaha, då hade man landat hemma i soffan efter 9 dagar på resande fot!
Det känns jättekonstigt att vara hemma, även om det också känns otroligt skönt!
Men Prag var en fantastisk stad och det kändes som hemma innan vi åkte!

Jag tog ju med mig träningskläder i tron om att jag skulle köra gärnet under mina 100 grymma dagar!
Men jag har faktiskt med gott samvete haft SEMESTER!! Jag har inte sprungit och jag har inte tänkt desto mer på kosten heller, och det har varit jävligt skönt och nyttigt faktiskt!
Ja, jag har ätit friterat och druckit öl och vin såklart också.. och det är inget jag mår dåligt av!
Jag har faktiskt varit ledig och bara släppt alla tankar, vilket varit grymt skönt och välbehövligt! NU är jag desto mer taggad på att köra gärnet sista månaden på 100 grymma dagar!
Helt stillasittande har jag såklart inte varit då det finns fantastiska möjligheter till att gå runt i Prag hur mycket som helst, då det inte är långt till någonting egentligen!
Visst vi köpte kort till Buss/metro/spårvagn, men det är ju också för Johans skull som inte kan gå allt för långt varje dag! Så det har verkligen varit värt varenda krona!!
Så rört mig har jag ändå gjort! det lovar jag :P
Jag har faktiskt nästan träningsvärk i vaderna och rumpan av allt gående:P
Också går Prag och prags zoo i backar upp och ner över allt :P

Jag ska rensa bilder imorgon (alla ca 1250 bilder jag tagit;)) så kommer det upp en massa bilder så fort jag orkat fixa det!

Nu ska jag faktiskt krypa i säng så jag orkar kravla mig till jobbet imorgon!!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0