GÖTT!!

Skrev ju igår om hur jag tappat motivation och ork osv..
Och det har jag fortfarande gjort!
och det har ju pågått ett tag, typ sedan jag var sjuk i förra veckan, så vi säger att det är 2 veckor ungefär!
Det känns som om jag bara ätit skit (iofs tränat också) och varit lat..

MEN så imorse bestämde jag mig för att väga och mäta mig igen!
Vägningen är lika tråkig som vanligt, där händer det inte mycket!!
Men tack och lov för att jag mätt mig!
För där händer det grejer!1

Det har inte hänt så mycket sedan sist jag mätte mig den 14 april, men däremot har det hänt riktigt mycket om man jämför med när jag började!!

Håll i hatten:
Midja - 7,5cm
Buk -7,5cm
Midja i spänt läge -3,5cm
Buk i spänt läge -6,5cm
Rumpa -4cm
osv osv,
till och med mina överarma har börjat växa, om än pytte pytte lite så är det skillnad :D
Nu kändes det inte alls lika jobbigt att det snart är halvtid på 100 grymma dagar!
Jag har ju LIKA MYCKET TILL kvar att jobba på!!
Nu är det bara att lägga in överäxeln och köra på!
Jag ska snart ta nya formbilder också!
Ska bli kul att se om man SER någon skillnad också!!

Fasen vad kul :)
Nu ska jag äta frukost!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0