Long time ago

Uscha, det var sjukt länge sen jag tränade..
och det märks på min kropp, blä :P
Både att jag känner mig degigare men även tröttare osv..
Jag kan säga att träningen har varit långt nere på prio listan nu.. tyvärr!
För egentligen behöver det ju inte alls ta speciellt lång tid per dag att träna!!
Måste komma igen och gå på gymmet igen också, står ju för fasen och betalar en massa pengar varje månad på ett gymkort som inte används :/

Men det har liksom varit fokus på huset nu! Jag orkar inte ens ta hand om lägenheten :/

MEN nu ska jag och Johan ut och springa en vända, känns jävligt spännande då det som sagt var sjukt länge sen!!

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0