Gööööött

Fy så gött pass det blev på gymmet ikväll!
Dock känns bicepsvikten och latraise(axellyft utåt) liiiite för tunga, borde nog sänka ett kilo för att kunna göra dom riktigt bra!!

Benhinnorna känns faktiskt bättre idag!!
Sen får vi se hur det känns imorgon, sprang nästan 5km ikväll också, men det känns mer på vaderna!!
Så benhinnekänningarna måste komma från någon annan övning!?
Allvarligt är jag osäker om jag kommer kunna gå imorgon pga vaderna:P
Måste stretcha dom mer!! Känner att jag är lite kort i vadmuskeln!!
Borde stretcha mer överhuvudtaget, öva lite smidighet!!
Är väldigt kort i baksidan av benen överhuvudtaget!!

Måste leta fram något bra stretchprogram!!

Nu ska jag borsta tänderna och gå i säng och sova på min nya sköna kudde :D

Puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0