Maxtestet

Jaha, då hade man avklarat första delen av träningsprogrammet, så idag var det dags för nytt maxtest!!
Återigen så undervärderade jag mig själv speciellt i latsdragen, fick göra om 3 ggr innan det blev "rätt" resultat!!

Men det var en såndär jobbig dag, jag var lite förbannad, men det kanske är bra!?
När jag kom dit var det mycket folk där, killar som "köttar" vikter och tar plats, också kommer lilla jag och ska tränga mig runt där och försöka komma åt maskinerna jag vill ha!!
Hjälp:P

Men allvarligt så gick det rätt bra, hade dock kunnat höja vikterna på latsdrag(ännu mer) och knäböj för att få ett precisare resultat!!

FIck iaf lite ont i musklerna när jag såg nya träningschemat, redan innan jag testat :P då det såg rätt jobbigt ut!!

Men det är färre övningar, färre reps men högre vikter och lite mer variation mellan veckorna än tidigare! Det blir nog bra :)

Ska nog testa på det imorgonkväll!! Fast då lär det väl vara tjock med folk, jaja, jag får väl tränga mig fram ändå!!

Jag har också mätt och vägt mig idag för att kunna hålla koll under hela tiden..
man får ju lära sig att inte förlita sig på vågen iaf!!
Jag hade gått upp 1,4kg men minskat nästan alla mått :P förutom dom som man vill öka, typ biceps, som stod nästan stilla!!
Men men, muskler kommer inte över en natt!!

Adjö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0