Godmorgon

Godmorgon allihopa.
Jag är ledig idag och klockan visar 07.50.
Vad gör jag upp den här tiden?
Jo, jag är tillbaka i mina gamla vanor tror jag!? Min kropp har tagit igen missad sömn, för jag har varit en sömntuta utan dess like nu ett tag!
Förut vaknade jag alltid (nästan) tidigt självmant... nu verkar jag vara tillbaka i det!

Och vet ni vad, det känns faktiskt jäkligt skönt :D
Morgonmänniskan är tillbaka :)

Jag hade faktiskt ställt väckaren oå 7.30 eftersom jag ska åka och träna, men jag vaknade istället 07.05 :D

Nu har jag käkat en burk kesella med fun light och såsat en stund vid datorn.
Men nu ska jag först halvklä mig för att ta före bilder, sen helklä mig och sticka iväg till gymmet!
Skönt att vi har svärmors bil en stund idag :)

Senare ska jag skjutsa både svärmor och svärfar till flyget och sen ta en liten shoppingrunda :D

Nej nu måste jag kila! Så jag hinner ;)

Ha en bra dag allihop!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0