Vilken jävla dag!

Vaknade tidigt imorse av mitt alarm, närmare bestämt kring fem!!
Var jävligt seg då jag inte kom i säng förrän nästan midnatt igår!!
Låg kvar i sängen och kollade vädret innan jag klev upp! Både yr.no, klart.se och iPhone vädret sa att det var sol så jag kliver upp glad!! Vad får jag se när jag tittar ut genom fönstret!? SPÖREGN!! Minutrarna efter kommer första åsksmällen, efter en liten stund till kommer blixtar och ännu mera åska!!
Men fem minuter innan jag ska cykla iväg till jobbet så spricker det upp!
Men fy farao vad varmt och äckligt det varit idag!!
Jag har haft åskhuvudvärk hela dagen :/
Så jag var inte så peppad på grupptränigen på udden som jag har går på måndagar!!
Men jag tog mig i kragen och åkte dit iaf, med tanken att jag gör så mycket jag kan och orkar!!
Och jag krigade mig ändå igenom hela timmen, så jag känner mig rätt stolt över mig själv!!
Trots huvudvärk, spykänslor och att jag var kissnödig :P

Jag har också hunnit låna mig en bra stereo till utomhus zumban!! Så nu hoppas jag bara på uppehåll imorgon så vi kan prova den utomhus :)

Det är verkligen så underbart med träning!! Det kan vara så jävla jobbigt innan och såklart under tiden!! Men efteråt är ju känslan helt jävla fantastisk!!
Nä fy fan vad jag svär idag ;)
Nej nu duscha!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0