Bestämt

Japp nu är det bestämt!!
(iaf till 90%)
Jag ska skrota träningprogrammet jag håller på med nu!!
Är så sjukt less på det nu! Så galet långtråkigt program!!
Även om jag betalat för det och det är hälften kvar så orkar jag inte med skiten längre:P
Har fått lite tips och hjälp från några grymma grabbar som också var med i hundra grymma dagar förra året!
Så det blir ett liknade upplägg som jag körde då men det lite ändringar!!

Så jag ska bara sätta mig och skriva ihop ett nytt program som jag ska testa!!
Måste först bara bestämma mig för hur många dagar i veckan jag ska styrketräna!!
Lutar åt 3-4, mest troligt 3 också kan man göra nått bonuspass då och då :)

Nu ska jag sova på saken iaf och drömma om träning :D myyyys ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0