Legday

Jaha!!
Kunde jag gå nerför trappen till omklädningsrummet och nerför trappen utanför gymmet efter mitt benpass idag!?

Det kändes rätt okej (läs lite för låga vikter) först, men när jag tar första stegen nerför trappen till omklädningsrummet så viker sig nästan benen!
När jag sedan ska upp igen får jag ta sats.. ordentligt!!
Utanför samma sak, benen nästan viker sig när jag går ut!!

Men det är så det ska vara när man kört benpass :D
Dock önskar jag att jag hade kört liiiite högre vikter!
Men jag tror samtidigt att jag ska sansa mig lite, jag är inte riktigt hundra i balansen med skivstången i knäböj och utfall, då jag kört knäböj i smithmaskinen, och utfall med hantlar!
Men nu ska jag försöka köra "fria" böj och utfall!!

Jag var då iaf inte vaken igår när jag packade träningsväskan, jag hade glömt packa ner både sport-bh, rena sockar och handduk!!!!!
Herregud, men jag duschade där ändå, torkade håret med pappershanddukar :P
Tränade i min vanliga bh och fick efter jag duschat och gjort mig klar fara hem och byta bh och sockar innan jobbet :) Tur jag hade tagit till ordentligt med tid :D

Nu hade jag faktiskt tänkt krypa i säng.. då min sovmorgon är "avbokad", jag måste börja två timmar tidigare :(

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0