Och tejpen då!? Del 3!?

Fortsättning på tejpen!!

Jag satte ju dit ny tejp innan zumban igår (torsdag)..
Och det kändes jäkligt grymt!

Och idag kunde jag springa i 40min utan att det kändes någonting överhuvudtaget i varken benhinnorna eller knäna!!
Även om benhinnorna varit bättre sedan jag började med framfotslöpning så har jag alltid kännt "stötarna" i både benhinnorna och även knäna på slutet!!
Men idag kändes det som sagt ingenting!!

Så om det beror på tejpen så får tejpen utan tvekan allra högsta betyg av mig!!
Både för att den sitter bra, är skön, går att duscha med och faktiskt hjälper!!
Och som jag sa till Carro så, är det så att den nu verkligen hjälper såhär otroligt bra så är det ju LÄTT värt att köpa en rulle i månaden (vilket är typ den mängden som kommer gå). Att slippa benhinneinflammation för en hungrig i månaden är ju inget att tveka över kan jag lova er!!

Nästa gång blir det dock någon annan färg, bara för skoj skull :)

Men jag fortsätter att testa och fortsätter att hålla er uppdaterade!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0