Vila!?

Vilar från träning idag :O
Känner mig lite matt faktiskt!!
Jag laddar för ben-dag imorgon istället :D
Tanken var att jag egentligen skulle försöka springa ikväll, men jag ORKAR verkligen inte!
Och ibland måste man nog lyssna på sin kropp!!

Jag har då GRYM träningsvärk efter passet igår :)
Det är precis som jag ville att det skulle bli!! På så sätt lyckades jag då verkligen med nya träningsupplägget :)
Jag har inte haft sån här träningsvärk i bröstmusklerna på väääääldigt länge :D
Triceps är också helt mosade, axlarna däremot känns helt okej, men jag hade snudd på för tung vikt för att kunna koncentrera mig till 100% på tekniken!! Måste nog sänka den lite faktiskt är jag rädd!!

Så får vi se på torsdag om jag lyckats med upplägget på benträningen!?
Eller kanske redan imorgon mitt på dagen:) hade tänkt köra på morgonen imorgon!!
Jag vill att det ska göra så ont att jag ska bäva för att gå ner i omklädningsrummet efteråt :O och för att ta mig ner för de tre trappstegen utanför gymmet!!
Jag har flera gånger förut nästan ramlat utför den trappen av utmattning i benen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0