köttarvecka

Jag kommer ha en riktig köttarvecka träningsässigt från och med igår till och med nästa lördag!!
Det innebär i stora drag att jag ska springa varje dag. variera mellan "distans" och intervaller!! (sätter citat tecken då det jag springer knappast kan kallas för distans :P) och jag ska klämma in en 5 km för att känna på lite inför blodomloppet!!
Sen kommer jag köra mina vanliga pass också!
Alltså 3 dagar styrketräning och 1 zumba! eventuellt slänger jag in något er styrkepass också!!
Allt bara för att testa vad man kan utsätta sig för :D
Jag tänkte faktiskt också väga mig och mäta mig för att se om det ger något eller om jag bara sliter ut kroppen :P

Blir mina benhinnor överansträngda dvs. att jag får ont av så mycket löpning så kommer det att bli powerwalks eller stavgång istället, men jag hoppas kunna springa!!

Så idag klev jag upp halv sju och har nu sprungit mitt livs första seriösa intervaller!!
Det gick sådär!!
Jag är riktigt dålig på att springa fort :P haha..
Men det kanske kommer!?
Och jag kände av mina benhinnor lite så jag gav upp tidigare, det är liksom inte värt det då!!
Jag kan springa tills jag kräks eller har håll eller nästan inte kan andas, men jag VÄGRAR ha benhinneproblem nu!! så är det bara!!

nej nu ska jag hoppa i duschen och göra mig klar för jobb!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0