Shopping, ljuslyktor och cheesecake

Har nu äntligen inhandlat en klänning till sikafesten..
Den är mycket mer "jag" än paljettklänningen jag först tänkt!
Hittade den på MQ, egentligen alldeles för dyr, men det var det bästa jag kunde åstadkomma!
Den är svart och vit så egentligen är den väl inte hundra procent jag heller, men med rätt accessoarer så kommer den bli great!
Försökte hitta en bild på den men det verkar inte gå hitta Zoul kläder nånstans på nätet..
Men ni får inte se någon spoiler, ni får se den den dagen! Så ni får hålla till godo i 1,5 vecka till!
Så nu ska jag ragga smycken och smink och nagellack på internet!

Letade ocskå efter ljuslyktor, och jag hade en så perfekt bild i huvudet om hur dom skulle se ut, blåa och lila väldigt enkla i glas..
Så jag hinner gå på några inredningsbutiker men hittar ingenting förutom ljuslyktor från iitala som kostar 109:- st..
Och jag ville ha typ 5st MINST!
Så jag åker hem tomhänt och åker en tväris hem till mamma och pappa för att fixa bilen (vilket jag dock fixade själv, stormekare som jag är) och pratar lite om att jag sökte ljuslyktor, och då kläcker mamma ur sig att Ljuva Hem (inredningsbutiken runt hörnet) har kundkväll och öppet till 19, så då säger jag snabbt hejdå och beger mig dit..
Där hittar jag lila ljuslyktor men inga blå.. så jag frågor om hon inte möjligtvis har blå också, och då plockar hon fram tre stycken från personalrummet som hon egentligen lagt undan, men vill sälja dom istället.. Dom är lite mer åt det turkosa hållet, men det gör ingenting! Så det blev 3 turkosa och 2 lila, för 12,50st! Sjukt mycket billigare:)
Så jag är asnöjd!

Och nu har jag gjort morgondagens efterrätt, det blev ett helt eget recept som jag kom på samtidigt som jag handlade:P
Det blir cheesecake med cholkadbotten och apelsin "fyllning" jag tror det kommer bli gott:)
Jag gjort 3st mini cheesecakes också så jag, Johan och Tobias kan smaka om den är okej eller inte!

I will let you know later, och då kanske ni får recept också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0