YEEEES!

Någon hörde min stilla bön! Jag blev överbjuden på jackan!
Nu känner jag mig plötsligt 400:- rikare:D
Och det var i sista minuten, auktionen skulle sluta 20.32 ikväll och budet över mitt kom 20.28 och sedan blev det fyra bud till så den som vann fick betala 472:- plus frakt!
Ni kan aldrig ana hur skönt det känns!

Lärdom: Buda aldrig förrän du vet att du verkligen vill ha det!
Jag hade ont i magen när jag for hem, antingen har jag ett vinnar mail eller så har jag ett överbjuden mail.. och eftersom jag hade 3 nya mail i inkorgen tänkte jag att det var vinnarmailet från tradera och vinnar mailet från säljaren och nått mer.. men det var det inte:)
sköööönt, nu kan jag satsa på en klänning till sikafesten istället:)

Nej nu blir det till att krypa i säng!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0