Smilla, smilla, smilla..

Vi tog en tripp till ricklaskäret idag innan vi skulle till sävar, och där stannade vi för en liten kaka..
så medans vi fikade band vi fast Smilla med kopplet i torkvindan!
Och tro på fan om hon inte efter bara 5 minuter kommer med en liten kopparödla i munnen..
Hon har nu alltså varit innekatt sedan september och första stunden hon får vara ordentligt ute fångar hon en ödla.. med selen på..
Det är fasen inte illa!
Sedan lekte hon med den så den fick utlösa sin försvarsmekanism, släppa svansen..
hon fattade ingenting:P men duktig var hon, matte och husse var så stolta!


Har just varit ute på veckans andra löprunda, och veckans fjärde träningspass! Inte illa.
Och imorgon har jag planerat promenad med Carro.. det blir trevligt att ha nån att promenera med ibland!
Jag känner mig riktigt duktig nu! Nu ska jag bara utöka löprundan så den blir ca 20 minuter längre!

Nej nu ska jag blåsa håret och sätta mig och döa i soffan hos en tv-spelande sambo!

P&K


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hon brås på sin mamma. :) Sådär brukar Jivara också göra, dvs sitta fast och ändå ta något byte. Kul att Smilla är lika duktig på attt fånga byten. Pussa Smilla från oss alla. kram

2010-05-16 @ 18:43:15
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0