Kvällspyssel

Det här är kvällens pyssel:


Har lekt lite med akrylen och provat mig fram till vad man kan göra..
Är mer nöjd med vissa delar och mindre nöjd med andra..
sen är det svårare att göra på dessa jävla plastfingrar än på riktiga naglar..
tipparna tar typ tio år att fästa! om man lyckas:P
Men kul är det, och lite coolt blev det!
Måste öva mer på smile-linjen insåg jag!

Och yr blir man av lukten.. Herregud:P

UPDATERING:
OCH jag blir sjukt sugen på att göra om mina egna naglar eftersom det var ganska mycket testing testing bara!
Jag vill göra dom längre och med något roligt på..
Men vi får se när jag ids och har tid:P

Kommentarer
Postat av: Ida

Såg inte att det var plastfingrar först! Men de ser ju sjukt äckliga ut!! Men naglarna bli superfina :)

2010-11-03 @ 12:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0