Long time no see.. REALLY long time no see!!

Idag borde det alltså vara ganska exakt vara ett halvår sedan jag updaterade sist!
Det har egentligen inte varit meningen.. det har bara blivit så! Jag har bara inte gett mig själv tid..
Och då har den fått vila!!
Men förhoppningsvis kanske jag kan komma igång igen, det är ju rätt trevligt, om inte bara för min egen skull för att kunna gå tillbaka senare och titta vad man tänkte och kände och vad som hände!!

Nu är detta ett tidsinställt inlägg eftersom jag gärna ville börja om att blogga på halvårsdagen från att jag slutade ;)

Detta skrevs egentligen på Juldagen strax efter 11 på dagen!! På min nya fina Sony Vaio som jag fick i julklapp av min älskade sambo och mina svärföräldrar :)
Såhär ser den ut!


Jag ska slänga upp en sammanfattning av vad som hänt under detta halvår senare, det blir också tidsinställt hade jag tänkt.. tänkt öppna starkt med ett gäng inlägg så ni blir glada :)

Jag gissar att de flesta av er är på någon form av nyårsfirande vid det här laget, och även jag!
Jag vet dock inte var, jag vet bara att jag mest troligt har sjukt ont i fötterna pga min sjukt höga skor ;)
Fixar en bild på dom senare också :)

Nu ska jag sluta tråka ut er!!

Glad to be back, och jag hoppas att ni känner detsamma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0