Yippie!!

Äntligen fick jag min kamera, en Canon Eos 1100D (dem billigaste system kameran på marknaden med det lite dyrare objektivet så jag får autofokus;))
Jag fick smset på morgonen när jag var på jobbet, så på lunchen tog jag cykeln ner på Ica och hämtade paketet, åkte hem och provade lite..
ja jag blir som ett barn :P
Vilken skillnad det blir!!
Nu har jag bara fotat på autoläge (jag ska lära mig, jag ska lära mig)
Och jag är en glad amatör så jag vill inte höra något om slutartider och bländare och Iso tal osv på vad som är "fel" i mina bilder!!
Jag ska göra mitt bästa för att lära mig efterhand!!

Smilla min älskade Smilla fick ju såklart stå modell :)

Smilla, katt, katten, sibirisk katt, sibir, sibiriska, katter, canon,

Smilla, katt, katten, katter, sibirisk, sibiriska, sibirsk katt, sibbe, canon



Och ja Gunilla det är frittfram att låna bilderna till bloggen ;)

Fler bilder lär komma sen!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, det blev ju hur bra bilder som helst!!

2012-02-29 @ 21:07:45
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Gunilla, S*gDeltas

Vilken trevlig överraskning att se så många fina bilder på vackra Smilla, som har blivit så otroligt lik sin mamma Jivara!! :) Har du sett bilderna jag lade upp rätt nyligt på Jivara? Pussa Smilla och hälsa Johan. Lånar gärna bilderna till ett Smilla-inlägg snart. kram

2012-03-07 @ 19:10:55
URL: http://www.deltaskatter.nu
Postat av: Gunilla, S*gDeltas

Vilken trevlig överraskning att se så många fina bilder på vackra Smilla, som har blivit så otroligt lik sin mamma Jivara!! :) Har du sett bilderna jag lade upp rätt nyligt på Jivara? Pussa Smilla och hälsa Johan. Lånar gärna bilderna till ett Smilla-inlägg snart. kram

2012-03-07 @ 19:11:01
URL: http://www.deltaskatter.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0