mmh.. roligt roligt..

Kul att det kommer lite frågor om modellande :)
Skulle verkligen tycka att det var roligt att jobba lite mer med det.. bara sådär för skojskull!!
Jag är ju inte direkt bekväm framför kameran, men hoppas kunna bli :P
Både en av fotograferna på the studio i Umeå är på mig (och har varit flera månader) så nu ska jag ta mig i kragen och ställa upp för honom, han verkar ha bra ideer!!
Sen har jg blivit tillfrågad som modell till en av tjejerna på makeupartist utbildningen!! Så bara det datumet passar så ska jag göra det, det är ju en så rolig dag för tjejerna!! It's gonna take me back :P
Hon hade också en rolig ide, så jag hoppas att jag kan då!!

Vi hade fest igår här hemma, det var riktigt trevligt!!
Bara jag, Johan, Dexter, Lisa och Andre!!
Blev väl lite för mycket för både mig och Johan, haha så vi har legat på soffan hela dagen idag..
Käkat pizza, chips också gjorde jag en kladdkaka som var så kladdig som det går:P GÖTT!!
Eventuellt är jag ledig imorgon också, nog för att jag VERKLIGEN behöver jobba så skulle det vara skönt att ha en dag till hemma..
Men jag kommer vara glad för vilket :P

Nu ska jag se ett eller två avsnit av sunset beach och sen sussa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0