Fotoutmaning

Hittade en rolig fotoutmaning i en gammal kompis blogg som jag tänkte hoppa på och förhoppningsvis lyckas genomföra :)

Man ska publicera en bild varje dag med detta som "tema":

1. You, 2. Breakfast, 3. Something you adore, 4. Letterbox, 5. Something you wore, 6. Makes you smile, 7. Favourite, 8. Your sky, 9. Daily routine, 10. Childhood, 11. Where you sleep, 12. Close-up, 13. In your bag, 14. Something you're reading, 15. Happiness, 16. Morning, 17. Water, 18. Something you bought, 19. Sweet, 20. Someone you love, 21. Reflection, 22. Your shoes, 23. Something old, 24. Guilty pleasure, 25. Something you made, 26. Colour, 27. Lunch, 28. Light, 29. Inside your fridge, 30. Nature, 31. You - Again.

Så jag kör igång med en bild på mig själv!!


Denhär tog Johan på mig i Prag när vi är påväg ner från Pragborgen!

Nu tänkte jag hoppa i duschen!!

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Kör på du :)

Rätt så roligt faktiskt, får iaf mig att blogga lite mer :)

2012-06-11 @ 22:09:30
URL: http://bonivart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0