Jillian Michaels

Ja, jag har väl någon slags hatkärlek till Jillian Michaels..
Jag har laddat hem hennes DVD 30 days shred, där man tränar 20 min sjuk effektiv träning!
Det är både kondition och styrka!
Man tror inte att 20 min kan vara jobbiga, men joho!!
Detta kommer typ bli morgonpasset nästan varje dag..
och extra passet dom dagarna jag inte har zumba eller går till gymmet!!

Dom 100 grymma dagarna har egentligen inte börjat än, men man måste ju få öva och tjuvstarta :P
Jag tog som jag tror jag nämnde före bilder igår, och det var inte trevligt!!
Nu ska jag pränta ner mina mål också så jag har det klart!

Jag önskar verkligen att jag vågade lägga ut mina före bilder så att jag verkligen MÅSTE lägga ut efter bilderna också för att bevisa att det (förhoppningsvis) har hänt något!!
Kanske man ska ta en light variant i kläder :P

Ska klura på det :)

Slut är jag iaf och nu sitter jag och suger på en protein shake som jag snott av sambon i väntan på att mitt eget paket ska komma!!
TUT TUT!! Nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0