Skatteåterbäring

Idag kan man äntligen kolla om man får tillbaka på skatten eller om man måste betala!!
Jag satt så klart redo klockan 07.00 när dom öppnade för dagen!
Och yepp, skatteåterbäring it is!! mer än förra året till och med :)
Jag har haft en positiv trend med skatten, den har ökat varje år, med ca 1000-1500 kr!!
Och nu när jag räknar efter så verkar det som att jag ändå kan dra av för resor till och från arbetet..
Trodde att jag hade jobbat för lite i Bygdeå för det förra året, men tydligen inte :D
Sen får jag väl dra av för resorna till och från The Studio, även fast det inte är så många dagar så ger det ändå lite extra då det blir 12 mil per dag dom dagarna!!

Gött kändes det iaf!
Nu kan kan vara ledig lite i augusti :D great:)
Den här dagen kommer bli bra!!

Också vill jag passa på att gratulera världens bästa Malin på hennes födelsedag!! Hipp hipp hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0