Framsteg framsteg

Vi jobbar på och sliter i huset!
Samtidigt som man försöker orka med sitt vanliga jobb..
Men nu har jag iaf turen att vara ledig idag och jag jobbade bara extra 3 timmar igår!
Efter det åkte vi till Umeå för att spana lite mer tapeter osv.
Tur ska man ju ha ibland när man behöver mycket av något, det var VÄRSTA tapetrean på Nordsjö Idé & Design och då hade vi ändå nästan inte tänkt gå dit då vår parkeringstid nästan var ute! Men vi gick ändå, och tack och lov för det! 30% rabatt på ALLA tapeter från Boråstapeter och Eco, erbjudandet går ut på söndag!
Så vi klurade en stund och skrev upp några artikelnummer också har jag ringt och beställt nu på morgonen :D
Och jag är så glad att jag fick den fondtapeten jag ville i vardagsrummet!!
Jag har gillat den från första gången jag såg den, men Johan har varit lite skeptisk.. och vi hade nästan bestämt oss för en annan tapet som finns på K-rauta, men så säger Johan att han tycker att den känns lite blaskig och nästan tråkig och säger "Men välj du, vill du ha den andra så tar vi den" :D
YES!!
 
Jag lovar att visa bilder på resultatet sen! I dags läget har vi inte ens börjat med underarbetet i vardagsrummet så det kan nog ta ett tag!

Vi har dock INTE beställt den tapeten som kommer sättas upp först :P Vi har inte riktigt bestämt oss där :P
Men det ska nog lösa sig!!
 
Nä nu ska jag kliva ur soffan och jobba lite!! Kanske hinner ta trädgården lite idag!! Skulle verkligen behövas!!
 
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0