Slit och släp

Ja herregud, vilket jobb..
Jag och pappa har i dagarna två börjat skrapa huset..
Vi är nästan färdiga, men fy fasen vad jobbigt det är, mina handleder är helt förstörda!!
Jag längtar efter att få börja måla!! Verkligen!!
Jag ska bara skrapa lite runt fönsterna och tvätta och lite sånt innan jag kan sätta igång.
Eller jag kommer nog sätta igång lite ändå bara för att göra något annat ett tag!!
Det ska bli så skönt när det är gjort :)
Och fint, hoppas jag!

Jag ska slänga upp en bild eller två när det är klart!
Men det kan nog ta ett tag, gubbarna ska ju brädfodra om några delar också!!
men men, ska bli spännande att se om kulören vi valt blir som man tänkt sig!!

Ääh ordbajs ordbajs, nu ska jag ut och skrapa en stund till innan middag och färghämtning!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0