Slut

Så "flrsts" semestern slut!!
Jag har nu jobbat första dagen på
Makeupstore, jag ska jobba i två veckor under min semester (tjänstledighet) idag var som sagt första dagen!!
Och trots att jag ska jobba ganska månaga dagar så känns det riktigt bra!
Det är ju som ändå inte mitt "vanliga" jobb utan något helt annat!!

Det hade ju såklart känts bättre om huset varit färdigmålat!! Men livet går ju inte under för att man jobbar lite!?
Det går ju ändå!

Imorgon är jag jag ledig, så jag tänkte få så mycket som möjligt gjort i skrapningsväg och sen har jag tänkt träna också!! Om det blir en löprunda eller en tur på gymmet vet jag inte, det beror på vad jag känner för!!
Jag han bara komma igång igen så dog det av pga målning!! Men så får det vara!!
Imorgon ska jag försöka ta en bild på
målningen så ni får se hur fint det blir :)
Ni vet inte ens vilken färg det blir va!?
Då får det vara en överraskning till imorgon!!

Jag kan säga att det är inte rosa och inte orange ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0