Vilken dag :D

Vilken dag :)
Klev upp rätt tidigt (läs klockan åtta;)) och torkade golven i hela huset.
Pös sedan iväg till stan för att börja jobba klockan 15..
Men först mötte jag upp Vasilij för lunch!!
Har fasen inte sett honom på helt sjukt länge! Han påstod att han var upp hit senast 2010, det betyder alltså att det är mer än 3 år sedan!!!
Vi gick gymnasiet tillsammans för er som inte visste det, också har han och Johan spelat handboll tillsammans!!
Sjukt trevligt att se honom igen :)
Sen strosade vi runt på stan i regnet till jag började jobba!!

Fick också ett glatt samtal från min svärfar!!
Jag hittade en cykel i söndags som jag ville ha när vi var i Skellefteå, hade tittat på den tidigare i år men tyckte att den var för dyr på ordinarie pris, nu fanns den på 25% rabatt..
Men vi fick inte med oss den i bilen då cykeln redan var monterad och klar, så jag chansade och åkte till Umeå igår för att köpa den..
Blev ju måttligt irriterad när jag kommer dit och dom berättar att erbjudandets sista dag var på söndagen och att den nu var tillbaka på ordinarie pris!!
Jag var så arg så jag nästan grät..
Men så ringer svärfar som sagt idag och berättar att han är i Skellefteå och mest troligt får köpa cykeln med rabatt ändå :)
Och japp nu har han köpt den åt mig :)
Sjukt glad, för den är så sanslöst fin :)
 
Nu ska jag fan inte cykla omkull nå mer :P
 
Står på jobbet nu och är jättehungrig :/ Har bara några stackars vindruvor att äta :( Och jag jobbar nästan 2 timmar till!!
 
Well sorry för långt inlägg men ibland blir det så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0