Måndag

Godkväll!

Imorse hade jag en såndär bra morgon när jag börjar halv tio, så jag passade på att kickstarta veckan med ett träningspass :)
Axlar/bröst/triceps stod på schemat!!
Var lite orolig att axeln skulle dumma sig igen eftersom den var så dålig förra veckan, men bestämde mig för att köra på som vanligt men att jag skulle sluta om det kändes konstigt eller ont!
Men det gjorde det inte!! Men jag törs inte riktigt ropa hej än då det inte kom förrän dagen efter förra gången!!

Och som vanligt när jag morgontränar så glömmer jag något, ena gången var det handduk en annan var det ögonbrynspennan tredje rena sockar, denna gång var det bhn!!
Men jag hade lyckats packa ner två sport-bhar så det fick bli det idag :)

Sen hade vi utbildning ikväll så jag han inte ens hem och äta middag efter jobbet :/
Men jag åt lite våfflor till mellis och frukt sen, också hade jag köpt en sallad som jag skulle äta på jobbet till middag, men då var jag inte hungrig :P
Så den sparar jag till lunch imorgon!!
Men när jag kom hem tjugo över sju så var jag hungrig som en varg!
Tur det fanns våfflor kvar från igår, för jag älskar oppschtekt:)

Sorry för långt inlägg, jag ska blir bättre på att uppdatera fortlöpande ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0