onsdag= helg!!

Godkväll!!
Det känns rätt gött att vara ledig nu i fyra dagar, med undantag för 4 timmar på lördag.
Det behöver jag verkligen!!
synd bara att vädret inte skulle vara så himla bra :/ hade ju varit ganska mycket trevligare att kunna jobba på lite ute i rabatterna och på övriga tomten!!
Dock så hann vi få undan lite jobb igårkväll iaf!!
Vi har ju haft veden nere på verandan hela vintern, igår bestämde vi oss för att bära upp det som var kvar!!
Jag kan säga att det var lättare att få ner det än att få upp det.. (vi har ju sutterängtomt!!)
sen han jag slita lite mer i alla gamla torra buskar i rabatterna och räfsa lite och vi bar också ner utemöblerna och gjorde fint där nere!!
Vi har dock fortfarande sjukt mycket kvar :P
Men, jag ska ta mig en löprunda först, sen hoppa ut i rabatten!!

Jag har förutom att jobba 10timmar idag hunnit ha ett intressant möte på gymmet också :)
Tell you later!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0