Projekt döda humlen

Projekt döda humlen är inlett!!
jag återkommer om 10år då jag förhoppningsvis är klar!! 
 
Magiskt väder idag och jag är ledig :D
har passat på att hänga ut första tvätten på sträcket och börjat dona i rabatterna!!
jag har rivit bort all gammal rabarber så att dom nya kan få plats!!
räfsat bort det jag rivit tidigare och som sagt börjat försöka döda humlen!! 
Ni kan aldrig förstå vilka rötter dom har och hur mycket dom sprider sig!! Helt galet!!
jag måste dock ha en ordentlig spade!! 
jobbar också på att utrota brännässlorna som växer bland mina fina perenner!! Får se hur det går! 
har också kännt vilken gryta vår tomt är!!
det blåser som attans nere på samhället, men här kommer det någon enstaka fläkt bara!!
sitter just nu i en solstol i sportbh och det är bara snudd på kallt ;)
jobbar på brännan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0