Underbar morgon!?

Vilken underbar morgon?!
Nja.. Vaknar med huvudvärk (som vanligt) och ont i halsen!!
Kände redan igår kväll att halsen var lite öm.... Men nu :(
Och jag vet inte vad som hänt med min ländrygg!? Det gör så vansinnigt ont!!
Jag hade lite ont på fredag, riktigt ont igår. Så jag skippade att träna ländryggen igår när jag gymmade!!
Nu när jag rör mig så hugger det i ryggen :/
Kanske har jag stått för mycket böjd i trädgården!? Men så svag ska jag inte vara i ryggen!? Eller!?

Usch vilket gnäll inlägg!! Förlåt!!

Nu måste jag proppa i mig nån värktablett!!
Skönt att jag ska kolla upp huvudvärken imorgon!!

Ha en bra dag allihopa också hoppas jag att min dag snart blir bättre!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ajsing! Bra att du ska kolla upp din huvudvärk. Stretcha kanske kan hjälpa ryggen? (har fått lära mig att det är bra mot det mesta för att även om man inte är för svag så är man oftast för stel) Lycka till med röjandet!

2013-05-19 @ 08:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0